En fullpackad bil

2007-12-05 | 23:35:33 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor fick för sig att åka till IKEA idag, och jag kan inte direkt påstå att jag sade emot :)
Så, mitt i rusningen begav vi oss. Fick ingen barnvakt till Wilma så hon fick snällt följa med.
Problemet är bara att hon, vanligtvis, är världens yrväder att ha med i affärer men inte i dag inte. Hon satt i vagnen 2/3 av tiden i alla fall. Ja, tills den långa kassakön, men då var till och med jag otålig.

Fick handlat en del småsaker; väggdekoration, vinglas (rosa!), dricksglas, en kastrull o ja lite glödlampor (yippie!)...pengarna springer lätt iväg ändå, så är det alltid!
Nöjda blev vi i alla fall!
Såg även ut en jättefin skänk till vårat vardagsrum, får dock ta den någon annan dag i veckan för det blir lite tajt om plats med barnvagn, bilbarnstol och alla "småsaker" vi köpte. Bilen blev ändå fullpackad!

Ja, nu börjar vi i alla fall etablera oss i det nya, underbara huset!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0