En klyscha

2007-12-09 | 21:50:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu har jag bestämt mig,
i morgon börjar mitt nya liv (klyscha),
Jag ska i alla fall se till att träna i morgon och kan faktiskt påstå att jag längtar efter det.

Jag ogillar att gå på gymmet, det blir ingenting gjort då men gruppträning med sånt som é kul (Bodystep, bodyjam och aerobic) då längtar jag till varje pass. Självklart finns det vissa perioder då det känns tyngre men över lag så är det roligt eftersom det ger resultat.
Blir bara en smula irriterad då passen är begränsade nu fram till jul. Mina favoritträningar infaller på samma dag och bodystep går bara två gånger i veckan, onsdag och söndag.

Jag får ta dagarna som dom kommer men nu ska jag börja ladda inför skidsäsongen 07-08.
Bättre sent än aldrig!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0