Ibland går inte hissen enda upp...

2007-12-12 | 15:39:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fick mitt efterlängtade bredband i går!
Till och med Viktor som inte bryr sig ett dyft om datorer ville vara med och installera det. Så, när det väl var installerat och klart så tänkte jag att det var på tiden att börja surfa på ens egna nät (istället för snyltsurfingen hos någon i området, förlåt mig!)
Nätverkskabeln var i men så fort jag drog ur den så fungerade inte uppkopplingen. Jag förstod verkligen ingenting med tanke på att laptopen har inbyggd trådlöst nätverk och jag lyckats surfa i timmar förut.
Till slut så slog det mig, trådlös router!
Ja, ibland går verkligen inte hissen enda upp... Får skylla på att klockan var mycket : )

Väntar på att Vitor ska komma hem (har varit ledig idag...igen) så ska vi iväg och köpa en ny diskmaskin. Den som redan finns i huset gick sönder 5 minuter efter att vi flyttat in, lyckat värre!
Och så ska jag införskaffe en router!
Frågan är bara i vilken prisklass man ska lägga sig, såg att det finns från 300kr upp till 5000kr.

Vi ska även byta dom ÅTTA (j*vla) brödrostarna vi fick i bröllopspresent av några bekanta som tyckte det var jättekul.
Tänk er själva, stå bakfulla och öppna paket och se att innehållet är likadant.
Säger bara: hämnden är ljuv!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0