"Jag vill shoppa mer"

2007-12-15 | 21:42:14 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Det blir ingen vidare julklappshandel i går.
Brorsan, hans tjej Lollo, syster, Viktor och jag åkte till Allum.
Viktor va hungrig och hade ingen inspiration, Lollo ogillar shopping. Brorsan var också hungrig.
Så, syrran och jag var egentligen dom enda som lyckades shoppa någonting. Men eftersom dom övriga visade ointresse blev det ett par skor till mig själv (pumps i kleinblå satin. Se nedan)
och en supersöt burk från Surprise House (bild på den kommer)
image25

Köpte även ett par skinnhandskar till Viktor (i förskott) och ett städset till Wilma i rosa plast (hon älskar att städa så man får ta till vara på det så länge det håller!) Lite julgranspynt blev det också. På sätt och vis var det bara bra att Viktor visade ointresse, då fick ju jag bestämma kulörerna på kulorna i år :)

I vilket fall, julklappshandeln fick ett tråkigt slut. Jag ville shoppa mer, mycket mer. Men har bestämt mig för att åka in på måndag efter jobbet i stället. I lugn och ro.

Vi åkte vidare hem till oss för att laga Africana. En kompis, Daniel, stötte vi på på Allum och även han kom hem till oss, det var fullt hus med andra ord, och väldigt trevligt!
Lite vin, lite drinkar och så blev klockan sent....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0