Juldoft i hela huset

2007-12-19 | 21:54:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Viktor är fortfarande sjuk och var hemma idag igen. Jag passade på att handla lite julklappar, det är i nivå med ett träningspass att handla presenter till barn. Wilmas saker vägde så mycket att det kändes som om armarna skulle gå av. Ja, till henne blev det såklart leksaker för hela slanten!
Till Viktor köpte jag ett par, vad ska man säga, typ randiga byxor från Diesel (svart/gråa) och en stickad tröja från Gant som matchar till. Får nog mer tänka igenom vad jag mer ska köpa till honom, fick lite black-out.
Men, det är några dagar kvar så jag har tid på mig.
Tänkte gå tidigare från jobbet i morgon och åka till Allum, men då får det vara sista rundan.

Moffe kom hit idag (igen) och det blev ett litet julbak, Engelsk fruktkaka, Rocky Road´s och knäck.
Och i förmiddags gjorde Viktor, Wilma och jag apelsiner med nejlikor i, det luktar så gott då :)
I morgon blir det pepparkakorna som ska gräddas. Inte för att jag/vi orkar, mest för att man ska/bör...

Ja, nu börjar vi i alla fall komma i julstämning!
Det är bara en "liten" detalj som fattas, SNÖN!!
Tur att vi får se den i Branäs i alla fall.

Måste köpa fler julgranskulor i morgon också :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0