Premiär 11 januari

2007-12-05 | 12:45:26 | Kategori: Tv/Film | 0 kommentarer
image14

Som jag nämnt i tidigare inlägg har jag även blivit en anhängare till bland annat Let´s dance.
Den 11 januari nästa år kör dom igång för en ny säsong och jag jublar!!

Förra säsongen tog brottaren Martin Lidberg och hans danspartner Cecilia Ehrling hem segern,
vem vinner denna säsong tro?
Bonde-söker-fru Karl Petter, Tilde Fröling eller kanske den gamla "idolen" Danny Saucedo?

Det återstår och se, jag kommer i alla fall sitta bänka framför tv´n under sändning.
Så kära vänner; ring inte då : )



Kika in på Tv 4´s hemsida för mer information om dansparen och den kommande säsongen!
http://www.tv4.se/letsdance
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0