Redo att möta världen

2007-12-10 | 22:56:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, jag känner verkligen så; att jag är redo att möta världen : )

Efter att ha varit deltidsarbetare och mammaledig är det på tiden att det blir något av mig.
Är verkligen karriärssugen.
Som så många andra deppar jag inte ihop över att regnet står som spön i backen, nej, jag har visst fått någon sorts kick! Och den får man väl ta vara på antar jag.

Nu är det dags för lite välbehövd sömn. Viktor somnade för ett bra tag sedan och jag behöver ta igen mina förlorade sömntimmar. I morgon kommer revisorn vilket innebär att jag är ledig. Wilma är på dagis som vanligt och jag får passa på att städa (och planera för min blivande walk-in-closet!)

Good Night!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0