Suktan...

2007-12-04 | 23:02:10 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Den första riktiga snön har ännu inte nått oss, med andra ord: vintern har inte ens börjat (på riktigt)
Och trots att jag längtar till våran vinterstuga i Branäs (jag älskar skidåkning) så kan jag
inte låta bli att sukta efter våren....
Alternativt varmare breddgrader.

Känner ett uns avundsjuka på Nicole Richie och dom övriga som bor i den del av världen där klimatet är jämnare.

Tänk att på höst och vintermorgnarna slippa krångla sig i strumpbyxor, putsa av stövlarna stup i kvarten som blivit smutsiga av en leråker till bil (ja, jag är dålig på att tvätta bilen!).
Vår och sommardagarna utan vare sig strumpbyxor eller underlinnen gör livet så mycket enklare.

Man blir ju inte mindre sugen på varmare tider när klänningar som denna dyker upp...


image10

Klänningen kommer från Marc Jacobs och finns på Net a Porter.
Efter som användningsområdet just nu är lite begränsad för den så lär den åtminstone pigga upp en trött vintergarderob. Jag vill matcha den med ett par röda skor!

Viktor och jag har pratat om att flytta utomlands i framtiden, och så får det nog bli. Solglasögonen hinner rosta mellan användningarna, vilket är väldigt synd!


.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0