Tekniska problem

2007-12-23 | 00:47:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Känns som om tekniken inte riktigt står på min sida idag.
Min mail fungerar inte (vilket den heller inte gjort från och till under en längre period)
Så, nu har jag bytt mail och bojkottar också Spraymail. Den nya adressen är: [email protected].
Antar och hoppas att den kommer att fungera bättre.

Dessutom har jag försökt att ändra mitt sidhuvud som jag vet är av otroligt dålig upplösning. Det beror på att jag av lathet ej har installerat Photoshop på min nya dator så sidhuvudet är alltså gjord i Paint, riktigt "B" jag vet : )
När jag väl kommit till skott med att installera programmen så fungerar det inte som det ska, typiskt!
Får ta hjälp av min vän David, datorexpert för övrigt.

Så, tekniken är verkligen inte på min sida idag....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0