Tisdagens skräck

2007-12-04 | 12:18:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fick i går fruktansvärt ont i min visdomstand, vilket är tredje-fjärde gången i år.
Så, nu ryker den. Ringde akut till tandläkaren och fick en tid redan idag. 
Tidigare har jag fått bedövningssalva på ena tandsidan och sen fått gå hem, uppenbarligen har det ju inte fungerat. Har mest känt mig som en bebis med tanke på allt drägglande.

Mest irriterande är det dock att det kostar så förbaskat med pengar,
tänk va kul man kunde ha för dom slantarna i stället.
Jag är nämligen den typen som tänker alla tråkiga utgifter (elräkningar, försäkringar osv.) i outfits, främst skor och väskor (som man inte kan ha för mycket av!)

Jag fasar för att klockan ska ticka på fram till fyra. Det finns absolut inget värre än att gå till tandläkaren, den kala, sterila miljön.... Kanske kan Wilma hålla mig i handen?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0