Trevlig inbjudan

2007-12-01 | 23:31:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Moffe ringde idag och bjöd in oss till adventsfrukost!

Det är verkligen något nytt, i alla fall för våran del. Men visst låter det mysigt?
Risgrynsgröt, smörgåsar med massa gott pålägg, glögg och pepparkakor.
Så, det blir till att gå upp tidigt i morgon, men det ska bli kul att fira första advent med
min kära Moffe-vän. Måste bara köpa något fint till henne på vägen :)


image9


I morgon tänds första ljuset, vilket också innebär att tiden till julafton börjar räknas ner.
Jag har redan fått lite julkänslor då jag öppnade min första lucka i min chokladkalender!
För en chokladälskare som mig och framför allt för en sådan traditionsslav som mig så är
chokladkalender en viktig del inför julafton. Wilma och jag har varsin!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0