Uppdrag: Julklappar!

2007-12-14 | 15:27:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Shame on me!
Inte en endaste klapp har jag köpt. Brorsan ringde idag och frågade om vi kunde åka i väg och handla lite julklappar. Trots att jag inte känner någon jätte hunger för det får det ändå bli så. Annars sitter jag väl där, fint och vackert, dagen innan julafton helt tomhänt.

Har fortfarande inte kommit i underfund med vad jag ska köpa. Det känns som om hela julgrejen bara sprungit i väg. Granen måste tas in i morgon eller senast söndag och vi ska hinna njuta av den. Och julgranskulor måste jag köpa fler av, har hittills bara köpt tre styckna....

Lite julpyssel har jag i alla fall utfärdat idag,
mamma, Wilma och jag dekorerade färdiga pepparkakshjärtan (med hål i). Mamma hade sett på "Leila bakar" hur hon hade gjort så där av inspirationen. Wilma stoppade dock det mesta i dekorationsväg i munnen : )
Rätt fina blev dom i alla fall.

Dags att hoppa in i duschen. Wilma sover middag så man får passa på!
På återseende!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0