Bang bang...

2007-11-26 | 23:55:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Både Viktor & Wilma ligger å sussar så gott,
jag kan dock inte somna p.g.a min enorma huvudvärk

"Dunk, dunk, bang, bang"

Fick för mig att jag skulle åka till jobbet i morgon men jag borde nog gå efter samma
regel som dom har på dagis "frisk och pigg i 48 timmar". Vilket innebär att jag inte kan jobba förrän på onsdag.
Men det är ju så fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma.
Tänkte i alla fall åka till det nya huset i morgon och feja lite vilket jag gör med prioritet:
mitt kontor, min klädkammare!

Och jag har nog inget annat i mitt huvud än inredning just nu,
Soffan måste beställas - dock ingen leverans förrän i mitten av januari vilket innebär en julafton utan soffa!
Soffbord,
Köksbord,
Matsalsgrupp,
Ny säng till Viktor och mig,
En riktig säng till Wilma,
Förvaring till Wilma,
Hallmöbel,
Lampor, blommor.....

Men Viktor har fixat det viktigaste av allt (IRONI!!) en självgående dammsugare!
Kunde inte hålla mig för skratt när han berättade att han beställt en sån.
Antingen får jag ta det som en pik på att jag är dålig på att dammsuga, vilket jag själv inte anser då jag dammsuger minst en gång om dagen.
Eller så vill han helt enkelt bara vara vänlig och kanske tycker att jag borde ligga på soffan med praliner och nyaste Vouge.
Vad vet jag, men jag hoppas på det senare alternativet!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0