Fastbiten

2007-11-28 | 21:41:26 | Kategori: Tv/Film | 0 kommentarer

När Viktor och jag flyttade ihop tittade jag aldrig på tv.
Möjligen någon film i månaden, och bio men jag följde aldrig några serier eller dokusåpor....
....tills nu!

Nr 1) Let´s Dance...längtar till kommande säsong!
Dansar gärna med dom efter bästa förmåga (en förmåga vi inte ska tala vidare om!)

Nr 2) Idol....
Det började med att jag bara ville se grundomgången. Se hur förbannade folk blir, hur dåligt folk sjunger och gör bort sig. Efter att ha sett dom första avsnitten blev jag fast.
Nu sist, när Daniel åkte ut, lipade jag... Tycker fortfarande att det var förra helgens tragedi!

Nr 3) Bonde söker fru...
Första gången jag följer såpan är i år och jag sitter som fastbiten varje onsdag.
Jag tycker Fredrik borde välja Lena, det känns som om Sofia bara är med för sakens skull.
Karl-Petters kandidat Jessica verkar bara vara med för att visas upp i tv och hon har verkligen inte många muffins i korgen.
Anders borde välja Hanna, hon verkar ha båda fötterna på jorden.
Och till sist, Susanne....jag vet inte. Både Per-Inge och Ulf verkar goa och bra för henne.

Detta var alltså dagens rapport av min fula ovana :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0