Första natten

2007-11-29 | 23:48:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Känner mig lite förväntansfull som ett litet barn,
första natten i det nya huset.


Fick gjort en hel del i dag i alla fall. Torkade ur garderoberna, diskade i ordning. Hängt upp kläder osv.
Känner mig riktigt duktig!

Viktor kom hem efter innebandyn med ett nytt lass grejer och vår lilla kissekatt Tiger.
Han är så snäll och foglig men är nog relativt van vid miljöombyten; han har både varit med i Branäs och bott hos mina föräldrar då vi hade strömavbrott i en vecka i samband med stormen "Per".
Även här verkar han trivas, han njuter av golvvärmen - och som vanligt gör han inte för många knop!

I morgon är det shopping till huset som gäller. Kanske en och en annan pryl till mig själv :)
Som syndromet jag lider av, "gömma shoppingpåsar" (som jag skrivit om i min gamla blogg) - här finns i alla fall goda möjligheter att gömma saker...haha!
Nä, dessvärre är det så att ärlighet varar längst.

Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0