Hela bunten till sängs...

2007-11-26 | 19:14:05 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det började med Wilma och nu har även Viktor och jag åkt på "skiten"...
Blev inget bloggande för min del i går p.g.a total utmattning...!
Men så fort Wilma somnar för natten tänkte jag ge bloggen lite energi,
dessutom blir man otroligt uttråkad av att bara ligga till sängs en hel dag.

Vi var i alla fall inne i vårat nya hus i går, städade och röjde. Placerade också ut alla flyttlådor in i respektive rum, pinsamt nog dominerade mina lådor.
Kontoret är överfullt (mest tidskrifter) och klädkammaren har redan packats full...av mina grejer.
Tur att vi har många garderober att fylla också, då jag inte ens i närheten har packat med mig allt.
Nå väl, Viktor visste ju läget innan vi flyttade ihop för några år sedan, så det är ingen idé att skämmas :)
Bara och fortsätta shoppa i samma fart med andra ord!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0