Hurra!

2007-11-29 | 12:30:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Idag flyttar vi!
Bye bye buchen!
Ska ner till banken nu klockan ett och betala får vårat nya underbara hus. Passar på att "nöjessurfa" (som pappa uttrycker det när man surfar under arbetstid) nu under lunchen.
Och brevid mig har jag självklart min trotjänare: Yoggi Yallan!

Under hela gårddagen var vi där och monterade lampor, städade och möblerade med det lilla vi har.
Egentligen har vi ganska mycket saker (eller jag). Problemet är bara att det förra huset gick i gammeldags stil och detta i mer...funkisstil. Med andra ord, ett helt nytt möblemang behövs!
Dock inget jag gråter över med tanke på att möbler och inredning är fruktansvärt kul. Det är bra att jag är ledig i morgon så jag kan ägna både kvällen och natten till att fixa i ordning.
De lampor vi har satt upp känns en aningen maplacé i vårat hem men det får duga så länge.
Det blir nog en shoppingrunda i helgen, får lägga tankarna på att köpa nya outfits åt sidan - måste ägna mig helhjärtat åt att få ordning på huset.



.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0