Smidande planer

2007-11-28 | 21:33:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inte nog med att jag planerar och fejjar på dagarna.
Nu har det också övergått till nätterna!

I morse när jag vaknade hade jag en hel del att berätta för Viktor, information om mina nyaste idéer.
Jag hade legat i sömnen och funderat över olika lösningar när det gäller möbleringen (sömnen blir dock inte den bästa så det är inget bra tips att ta efter direkt!!)

Och efter att ha jobbat halvtid (om ens det) i snart ett år är det dags för mig att börja få ihop fler timmar. Inte för att jag behöver, men jag vill faktiskt. Jag har fått ihop en del material som jag tänkt skicka till diverse företag och med förhoppningar om en "tjänst" som frilansare. Det är det jag vill göra!

Skriva och fotografera.

Eftersom jag både skriver och fotograferar så mycket på fritiden så ligger det verkligen varmt om hjärtat
- och därmed har jag inte heller läst journalistik i onödan :)

Har också avlagt ett projekt att fixa i ordning min pappas företags hemsida, vilket jag tänk att göra i flera år. Den är så tråkig och....jag vet inte vad, men nu ska det in lite nytänkande.

Ja, ni hör ju.
Nu börjar projekten. Nu börjar "mitt" år :)

Ps. Har också ett hemligt projekt i gång.
En affärsidé som verkligen handlar om nytänkande! Go girl!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0