Tack & godnatt....

2007-11-24 | 21:06:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går kväll, mitt i mitt bloggande vaknade Wilma. Magsjuk!
Så, Viktor, gentleman som han är gick o lade sig igen efter att han sett hur hon mådde :)
Med andra ord, jag blev sittandes med Wilma i flera timmar, på en stol.
Ögonen gick i kors, Wilma sov dock som en stock.

Jag blev uppe hela natten med henne och det vara bara att "le och se glad ut".
Försökte ta tillbaka mina förlorade sömntimmar i morse och tänkte även krypa till kojs nu.

I morgon ska vi åka till det nya huset och börja röja upp.
Det är det roligaste av allt, packa upp ur alla lådor och göra det fint.
Hoppas bara att vi kommer här i från med tanke på kombinationen:
snöoväder med sommardäck mitt ute i skogen.
Det blir spännande!image3
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0