Uppdrag: Inredning!

2007-11-27 | 21:17:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Efter överenskommelse med Viktor, ska jag stå för alla inköp till huset. Hurra!
Letar därför runt på nätet bland inredningssidor, tycker det är bra praktiskt att köpa en del hemifrån.
Slippa stress och att jaga efter Wilma (som gärna river ner från hyllor)

Problemet är bara att det är så lätt hänt att halka in på andra sidor... Asos.com exempelvis!

Har hittat en del sidor med potensial men nu står det still...
Myfirstroom.se hade supersöta saker till barn för något år sedan men nu hittar jag ingenting som faller varken Wilma eller mig i smaken. Och som jag skrev i gårddagens inlägg så är det en del vi behöver. Vi ska med andra ord byta det bohag vi har mot ett helt nytt. Husen är så olika!

Vet du någon bra heminredningssida? Lägg gärna en kommentar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0