In i minsta detalj...

2008-04-17 | 19:41:41 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Usch, det har faktiskt varit en riktigt seg dag på jobbet idag.
Jag har mest suttit och kikat ut genom fönstret o dagdrömt.
Vädret har ju varit kanonfint, dock lite blåsigt!

Efter att Viktor kommit hem o vi ätit pannkakor och soppa så började jag röja lite till i min walk-in-closet.
Jag har ännu inte kommit till skott med att få det målat, men taket ska bli svart (!) och väggarna svagt bubbelgumsrosa. Allting planeras in i minsta detalj,
dock en del i hemlighet då Viktor tycker att det är prioritet NOLL just nu.

Jag har i alla fall sorterat alla par skor och ställt in dom i vita Billybokhyllor vi hade ståendes i garaget, hyllorna är 30cm breda och lika djupa så dom är perfekta för en skosamling modell större, det är fortfarande ett x antal par som fortfarande är hemlösa men dom står i alla fall prydligare än tidigare.
Dom större väskorna fick även sin plats på hyllplanen längst ner och dom mindre väskorna hänger på krokar.
Ja, jag hoppas mina ord blir tillräckligt målande för jag vill inte visa några foton förrän slutresultatet är nått (vilket förväntas bli under semestern, dessvärre)

Men tillbehör och så har jag redan börjat köpa in, funderar även på denna påse från Chique som passar mitt tema väldigt bra. Fast det räcker med en eller två påsar, det får inte bli för mycket,
men visst är den söt?!


image110
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0