Känsla: St Tropez

2008-04-22 | 10:34:36 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
image112Är på jobbet precis som många andra av Sveriges befolkning.
Återigen sitter jag o tittar ut genom mitt kontorsfönster
och drömmer mig bort,
nöjessurfar lite - pappa kallar det så när man i smyg surfar på arbetstid, hehe..
Hittade detta linne på Net a porter och föll likt en fura.

Tänk, solbränna till max så gör sig linnet från Chloé rättvisa!
Tankarna för mig till St Tropez.....










Precis som jag tänkt smet jag i väg lite tidigare i går. Jag kunde inte motstå det fina vädret, solen och den klarblåa himlen. Åkte en del ärenden för min sjuka make (dom är ju alltid såå himla sjuka för övrigt).
Köpte två stooora säckar med jord för att sedan sätta på mig min trädgårdsoutfit och bege mig ut i trädgården. Jag lade extra tid på min nyplanterade Magnolia som kommer bli pricken över i:et så länge den står i blom. Lovely!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0