Ledighet & kalasande

2008-04-23 | 22:15:15 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Som vanligt var Wilma o jag lediga idag. Men i stället för att stanna inomhus för diverse "måsten" så gick vi till lekparken och gjorde dagen till Wilmas dag.
Tog en fika på Aludden Providôre med Jessica, Martin, Lollo och även mamma kom dit.
Satt utomhus på terrassen i den stekande solen, hur underbart som helst!
Efter mätt mage och timmar vid lekplatsen traskade vi hemåt.

Wilma tog sig en tupplur och jag likaså...
Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna : )
Jag börjar få något sorts problem nu när jag går längre sträckor men hoppas att det ger med sig, får jätteont i nedre delen av magen och likaså kring bäckenbenet. Antar att det har med graviditeten o göra.

Viktor jobbade faktiskt idag så han fick en kort släng av den influensa vi dragits med.
Klockan fem anlände vi hos mina föräldrar för att fira min brors 20-årsdag.
Vi köpte en skohylla och en hatthylla i ek samt lite städartiklar till hans nya lägenhet : )
Nu är det nog bara en helgs arbete kvar innan han kan flytta in (han har haft lägenheten sedan september och har alltså renoverat sedan dess). Men ruskigt snyggt blir det, rubb o stubb är nytt!

Under firandet satt vi ute i trädgården, totalt 20 personer. Maten var från Lerums Delikatessen - hur gott som helst! Men efter att solen gått ner gick vi in för en bit tårta och lite kaffe. Trevligt var det och mycket fint fick han också.

I morgon är det arbetsdag igen men som vanligt vill jag bara
vara ute i solen och greja i min trädgård.... i mina drömmar i alla fall!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0