Nostalgiskt

2008-04-08 | 13:51:31 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
image100

Lindex nya barnkollektion "Fem myror är fler än fyra elefanter" för verkligen minnen tillbaka
till ens egna barndom. Jag satt i varje fall klistrad framför tv´n när serien gick på tv´n och kan fortfarande tycka att programmet var ett av det bättre under tiden då 80-talisterna växte upp.

Egentligen är jag inte så förtjust i figurer på barnkläder. Hello Kitty är min personliga favorit och också den enda figuren som Wilma ses ha på sig ibland. Bamse, Nalle Puh och Bambi går helt bort.
Jag kan dock mycket väl tänka mig o köpa ett och ett annat plagg med elefanten på.
Kläderna är fortsatt retro så kanske är det bara just den söta och rosa elefanten som tilltalar mig?!

Mmm, ska nog ta mig en sväng "vägen om" Lindex innan jag åker hem och frossa lite i nostalgin.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0