Oh aj, aj, aj....

2008-04-28 | 11:31:55 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inga skriverier i helgen men återkommer med det senare,
en sammanfattning av helgen alltså : )
Likaså med ett plock av smycken som våren har att erbjuda,
har hittat flera godbitar som jag gärna hade införskaffat till min samling!

För övrigt;
Har åkt på en enorm foglossning (det värsta jag varit med om)
och ska snart till MVC, lyssna på hjärtljud, mäta och få lite råd....
Tänkte försöka mig på akupunktur om det kan vara något som stillar det hela lite,
för det är verkligen ingen dans på rosor och helgen har mer eller mindre tillbringats i liggläge :(

Som sagt, återkommer senare för nu
måste jag kila!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0