Våffelmonster

2008-04-25 | 10:49:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Just nu har vi två matvrak i familjen, Wilma & jag.
I går eftermiddag efter jobbet hade jag ingen lust att ställa mig o steka pannkakor.
Dessutom äter Viktor inte det så det är ju som och steka till sig själv. I stället blev jag sugen på våfflor som är betydligt lättare att tillaga.
Och så blev det, till Wilmas stora lycka!

Hon åt 2 ½ våffla och det är ju faktiskt i princip vad en vuxen äter.
Får dock passa på o erkänna, när det ändå är på tal om våfflor;
under graviditeten med Wilma så stekte mamma våfflor då vi höll på o renovera huset (det gamla) totalt åt jag SJUTTON stycken våfflor.
Jag mår i dagsläget illa av bara tanken :)

image113image114

image115

Ps. Ursäkta den dåliga bildkvalitén, bilderna är tagna med mobilkamera
.
Postat av: Ulrika

HAHA..Känner igen det där..Jag åt pannkakor så det stod ut genom öronen då jag var gravid..Jättegott då men nu vänder det sig i magen bara jag känner doften!

2008-04-25 @ 23:38:32
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder :)

2008-05-08 @ 00:46:50
URL: http://snoddan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0