Vårlängtan & Förbud

2008-04-15 | 10:42:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Å, jag som trodde att det skulle bli superfint väder idag, minst 15 grader o solsken.
Från mitt kontorfönster ser jag inte annat än mörkgråa regnmoln men jag hoppas att dom
drar sig bortåt.
Har invigt dagen med klänning och ballerina och känner mig rätt fin trots min otympliga mage : )
Och om våren vill komma fram snart så måste jag köpa ett par nya solisar.
Som jag tidigare nämnt blev mina big-glasses från Gucci stulna så nu pryder Viktors Armani-brillor mig i stället, och dom är ett x antal storlekar för stora vill jag lova!
Men att se ut som en geting har väl sin charm också antar jag : )

Sen är jag också enormt sugen på att sluta tidigare i dag och bege mig ut på
shoppingrunda.

Får inte, får inte, får inte - kan inte!

Nr 1: Jag har en bula på magen som gör att jag inte kan ha det där snygga fodralet.
Nr 2: Jag har lovat Viktor att inte spendera en krona på kläder, skor eller accessorer fram till sista maj då vi åker till Stockholm. Där ska jag sedan få shoppa loss i stället.
Och visst håller jag med honom om att det är en bra idé även fast det tar emot.
Det tar emot ENOOORMT!

Back to work...............och i skrivande stund ser himlen redan mer blå ut, hurra!
.
Postat av: malin

Heeej!! lyckliga ja från familjeliv e inne o hälsar på :D va har du för bf?! har du samma som du trodde från början? sj blev ja tillbaka flyttat 1 vecka så nytt bf den 26 september.. men .. tur de e en vecka o inte 3 :D ska ju tillbaka o få göra ett till för att ja bara e i vecka 17 nu.. så hon e snäll o låter mig göra ett till när ja e i vecka 19

2008-04-15 @ 20:40:54
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0