Åh, va jag virrar!

2008-08-24 | 22:22:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Har tänkt att beställa en skötväska från Skip Hop i över två veckor nu.
Men varje gång jag lägger varan i varukorgen så tänker jag "äsch, jag funderar lite till i morgon".

Det står mellan en Skip Hop Pronto, vilket är en liten skötväska med plats för det viktigaste. Tänk handledsväska.
Den andra modellen Skip Hop Duo är som en vanlig axelremsväska och så klart mycket större en Pronton.
Anledningen till att jag ens funderar på Pronton är för att jag sist vantrivdes med att ha skötväska (då hade jag en vanlig ifrån Esprit) Tyckte det var otympligt och kändes klumpigt.
Deadline måste bli i morgon för leveranstiden måste ju läggas på också....

 
Skip Hop Duo till vänster och Skip Hop Pronto till höger.
(Bilder från Pippilotta)

Well, well...Får väl sova på saken i natt igen :)
.
Postat av: Jenny

Om du inte köpt ngn än. så tyckerjag duon är tuff. den ser inte riktigt ut som en skötväska liksom. Går pappan ute med barnet så ser väskan tuff ut på axeln .. Vi själva väntar en pojke till 14 maj.. haha o jag köpte mig en rosa kamo.. haha.

2009-02-27 @ 09:40:06
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0