Efter graviditeten....

2008-08-25 | 20:51:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nedräkningen fortsätter, jag väntar och väntar.
Hade under gårdagen värkar nästan hela dagen o hoppades på att allt skulle sätta i gång under natten...men icke!

Man ska se saker och ting positivt hela tiden så
efter graviditeten ser jag framemot följande....

- Kunna ta på mig ett par jeans
- Kunna böja mig ner utan problem och utan att be om hjälp hela tiden
- Ta på mig ett par High heels
- Ta en drink på en uteservering, typ Mimosa (sommaren 2009)
- Tokshoppa (med beräknad start våren 2009)
- Sova på mage, underbart!
- Raka benen utan att behöva be om hjälp
- Träna eller åtminstone bara kunna ta promenader av det längre slaget
- Äta dessertostar, saknar!
- Äta parmaskinka!
- Slippa böla för saker och ting i tid och otid.

Listan kan göras längre men ovanstående prioriterar jag nog mest!
Nu ska jag dra mig till sängen...
Den välbehövda nattsömnen är inte sig lik direkt, jag springer nog upp ur sängen 5-6 gånger under natten.
Undrar vart jag får dom där krafterna att ens kunna stå upp om dagarna?!

Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0