"Fikans dag"

2008-08-16 | 13:51:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Även i morse gick vi upp tidigt hela familjen.
Jag sist som vanligt men redan vid åttatiden satt jag vid dukat frukostbord, inte illa!

Viktor går på is med hockeyn på måndag så vi tog oss till stan för att köpa nya handskar. Gick även in på Babyproffsen för att hämta den liggdel till vagnen som vi beställt för flera veckor sedan.
Jisses va trött jag blir på dom!
För det första så fick vi vänta i säkerligen 45 minuter, tills beskedet kom att det inte anlänt någon liggdel... Jag vill ju ha saker o ting klara nuuuu!!

Tog en fika på hemvägen hos Viktors föräldrar och nu kl. 14.30 ska vi på inflyttningsfika hos lillebror. Känns som "Fikans dag" eller nåt :)
Köpte ett jättesnyggt svart fat/skål till honom, lade i lite gröna vindruvor och slog in med cellofan, grönt o svart snöre!
Enkelt men snyggt!
Han fick nämligen sitt soffbord i torsdags så något måste han ju dekorera det med!

Återkommer lite senare, en aningens mättare :)
Ska köpa "lördagsgodis" på hemvägen också enligt Wilmas önskemål (och mina, he he)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0