Finns krafter på refill?

2008-08-26 | 09:48:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor lämnade Wilma på dagis i morse och förhoppningsvis så hämtar han henne också (redan kl. 11, inskolning)
Måste ta mig i kragen och åka upp o jobba. Sista dagen i sista veckan, för i år!
Min vikarie börjar inte förrän i nästa vecka o trots att jag är sjukskriven så känner jag ansvar för att ta hand om det sista, in i det sista. Men idag har jag inga krafter alls, känner mig totalt orkelös....
Kanske kan man ordna nya krafter i form av någon refill?!

Beställa tapeterna måste göras
Köpa nya dörrtrycken till innerdörrarna. Vi har nyckel till dörrtryckena till badrummen och varje gång grips jag av samma panik, att bli innelåst :)
Material till min klädkammare ska ordnas och vardagshandlning ska utföras.

Ska bege mig in i en längre sorts powernap nu o förhoppningsvis hitta krafter.
Ska se ut en ny säng till Wilma också. Tur att morfar är möbelhandlare, inte för att en 2½ åring behöver en säng från Hästens :)
Prinsessor ska ju trots allt ha det bästa!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0