Fixas och donas

2008-08-06 | 22:06:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Mycket ska hinnas med innan våran andra guldklimp beräknas...

Alla i omgivningen har hittills varit så otroligt kolugna och inte alls förstått mina stressiga uttalanden, men först nu börjar även dom förstå att tiden är nära.


Jag har försökt skriva en utförlig lista på dom saker som måste bli gjorda innan. Bebisen kan ju komma tidigare, sånt vet man aldrig, så därför vill jag ha det gjort. Vissa saker är väl mer eller mindre nödvändiga förstås :)

Sist hann jag inte heller packa någon bb-väska vilket jag tänker göra i god tid denna gången!

I dag var jag i centrum i inredningsbutiken Inred och beställde gardintyger till både Wilmas rum och bebisens. Hittade även ett jättesnyggt randigt till vårat sovrum. Vi har en putsad vägg som är målad i grått och tyget är bredrandigt i grått och vitt. Kommer bli kanonsnyggt att få uppsytt en hissgardin av det!
Wilma får en hissgardin i vitt linnetyg och bebisens tyg är ännu hemligt :)

Nu ska jag bege mig ut på en shoppingrunda på nätet,
Wilmas kläder (för dagis etc.) har inventerats och måste kompletteras plus att bebisens förråd fortfarande är lite tunt! Som höggravid går man väl helst inte ut och shoppar "live" utan internets utbud passar mig alldeles ypperligt!

Den här supersöta stöveln kommer från H&M,
ett gott exempel på vad som åker i varukorgen till Wilma. Supersöt som sagt!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0