Förlorad sömn

2008-08-27 | 19:35:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Konstig morgon... Trots att jag inte somnade förrän vid ett-tvåtiden OCH sprang på toa under natten sjuttioelva gånger (som vanligt med andra ord) så vaknade jag självmant vid halv sex. Som en lampa!
Gick upp o drack en halvliter mjölk för att sedan surfa runt lite på nätet.

Har, precis som under graviditeten med Wilma, hängt mycket på familjesidan Familjeliv. Är med i en samtalstråd där andra som också väntar barn i september pratar. Några fikor inne i stan har det också blivit.
En av tjejerna skrev i morse, då jag loggade in, att hennes vatten gått och att värkarna startat. Ännu har vi inte hört något av henne men antagligen så blev det en liten goding i famnen!
Många av tjejerna har fått barn före utsatt datum. Jag och en tjej till står näst på tur enligt beräknade datum. Det gör ju att man längtar ännu mer!

Tröttheten efter den förlorade sömnen kom snabbt i kapp mig. Efter att Wilma vaknat så slumrade jag till i soffan medan hon låg på golvet o kikade på Pippi Långstrump (vilket hon i princip gör dygnet runt!)
Har dragits med värk i lederna och halsont hela dagen så nu är sömnen mer än välbehövlig!

Viktor åkte i väg för en stund sedan för att träna hockey. Tänkte ägna en del av kvällen till den nya Miokatalogen som kom i brevlådan häromdagen. Det ser lovande ut och nu är det verkligen på tiden att vi hittar lite mer möbler!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0