Fruktansvärda sommarmarodörer...

2008-08-01 | 22:30:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Likadant varje år;
Dom som utger sig för att vara experter uttalar sig varje år om att det är ett dåligt getingår.
Att dom håller på o försvinna osv.

Yeah, right!
I går tog en ful geting Wilma, på insidan av låret och idag blev jag stucken, på min stackars mage! Mamma råkade ut för två stick häromdagen. Mormor likaså.
Jag som trodde att jag slagit i hjäl varenda en, men icke! Vill också tillägga att det är min enda motion som jag utfört under dom senaste månaderna. Jaga getingar alltså!

Låt dom utrotas, dom fruktansvärda sommarmarodörerna!
Jag tänker inte tillbringa en frukost, fika, lunch eller middag på altanen tills dom är utrotade för gott...Ont gör det!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0