Hög tristess...

2008-08-09 | 22:47:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Så typiskt,
Jag har in princip varit "instängd" hela veckan. Detta var den första arbetsveckan efter semestern så Viktor har jobbat. Eftersom jag inte kan gå eller ens orkar göra något av det mer ansträngande slaget har jag hållt mig i och runt huset tillsammans med Wilma.

Såg verkligen framemot helgen så vi kunde hitta på något, hela familjen.
Men så blir Viktor sjuk, stackarn!
Han kom hem tidigare i fredags från jobbet och har även idag legat i sängen, mestadels.

Aspenäs Triathlon hade sitt 10årsjubileum idag.
Aspenäs Triathlon är, för dom som inte vet, en tävling för aktiva idioter där man simmar, cyklar och springer på tok för långa sträckor, enligt mig alltså!
Aspenäs är ett område i Lerum och dom (bland annat mina föräldrar) anordnar årligen olika saker som t.ex. fester av dom mesta udda slagen, den här tävlingen osv.
Viktor skulle egentligen varit med och tävlat men fick i stället hoppa in som funktionär och filma tävlingarna tillsammans med min inte lika aktiva fader! 
Så ett par timmar på förmiddagen utanför våran dörr är min enda aktivitet under hela veckan!
Känner mig så enormt uttråkad och inte heller kan jag höra bil.
Kan, kan jag väl med anser mig lika mycket trafikfara som många 80-åringar som icke bör vara ute på vägarna.

Nå väl, hoppas på någon sorts aktivitet i morgon i alla fall.... Jag har ju åtminstone fått sovit och vilat ordentligt :)
Men nu går jag bara o väntar och väntar på att våran lilla goding ska komma till världen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0