Kräftor, räkor & krabbklor

2008-08-17 | 21:06:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det var trevlig i går på lillebrors inflyttningsfika.
Han och hans flickvän Lollo hade bakat muffins,
dom hade inte utseendet med sig men goda var dom i alla fall!
Efter lite kaffe och kakor så gick vi alla till godisaffären för att Wilma skulle få sin lilla påse med lördagsgodis :)
Trots att promenaden var i det kortaste laget kändes det som om jag gått på stan en hel dag.

Tog en power-nap av längre form innan vi åkte till mina föräldrar för att äta middag.
Mamma nämnde att dom skulle äta skaldjur o jag blev ruskigt sugen o var tvungen att bjuda in oss själva :)
Mamma hade gjort vaniljpannacotta med bärsås till efterrätt. Inte alls dumt enligt en gottegris som mig! Det är alltid lika härligt att komma hem till mamma och pappa och få maten serverad.


























Vi, Viktor och jag hade egentligen planerat för en kräftskiva i goda vänners lag den här helgen. Nu blev det inte riktigt så, Viktor går ju på sina preparat
(han blir virrig vill jag lova av hostmedicinen med morfin i...!)
och jag har ju mina krämpor och....ja, är väl inte i det socialaste laget nu för tiden!
Well, well...det kommer ju en kräftskivesäsong nästa år också :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0