Nyladdat batteri

2008-08-22 | 20:50:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Tänk, trots lång väntan, vad fort tiden går. Går idag in i vecka 38 så nu återstår 20 långa dagars väntan.
Elektrikern har varit här idag och gjort eldragningar i bebisens rum och dom två andra nybyggda rummen. Så i morgon väntar mer arbete men nu när det börjar hända lite mer här hemma kommer också mina sista krafter smygandes!
Som tur var fick jag barnvakt idag så jag har sovit mellan varven av strykning. Det börjar alltså arta sig!
Längtar tills i morgon då projekten fortsätter....
Det är ett bra tag tills bebisrummet är färdigt nog för att inredas men jag längtar tills dess...

Bilden till höger visar bebisen i vecka 38.
Rätt mäktigt att det bor en liten varelse i magen!

Nu ska vi fira fredag!













.
.
Postat av: Tokaungen

Hej! Tack för din kommentar i min blogg! Visst är det väl märkligt att de inte kan byta en endaste liten toarulle...



P.S. När du har ledsnat på att vara gravid så ska du käka en färsk ananas, ska tydligen sätta igång förlossningen.

2008-08-23 @ 22:33:47
URL: http://mandorff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0