Pluttinuttigt eller retro?

2008-08-07 | 21:40:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Precis som jag skrev i går så är jag på jakt efter påfyllning till Wilmas höstgarderob.
Surfade runt i flera timmar i går på budgetsidor såsom H&M och Lindex och på dom mer exklusiva som Children Salon och Neiman & Marcus. Jag blev faktiskt riktigt besviken för jag hittade inte mer än några enstaka plagg.
Lindex tycker jag fullständigt har ballat ur med fula retrokläder i brunt och orange.
Jag säger nej tack till pluttinuttigt men bruna och oranga apor är inte heller min "cup of tea".

Hittade dock dessa knickers från Burberry från deras egen hemsida. Passar perfekt till en simpel topp eller kofta i vitt upptill. Och när kylan kommer på så kan man ha strumpbyxor under.

Men, skam den som ger sig. Jag ska ta mig tid till en shoppingrunda även i kväll och hoppas på bättre lycka. Fick åtminstone beställt två varor i går, en t-shirt  i rosa med en söt dödskalle på och en vällingvärmare till cigarettuttaget för bilen. Vällingvärmaren är nog "årets pryl" för oss då vi hade behövt den vid varje bilfärd till Branäs då Wilma var spädbarn. Eftersom jag inte ammade så fick vi stanna till vid var och varannan bensinstation för att manuellt värma vatten. Vill också tillägga att det var ett fåtal stationer som ens hade mikro! Bökigt värre var det!

Nej, dags för lite shopping!
.
Postat av: Trileia

Kan inte heller fatta att man ska klä kidsen i de fula brunorangea kläderna som Lindex har. Det är ju skitfult!

Kan tycka en del retrokläder är lite kul, men just brun och orange är verkligen ugly!

2008-08-08 @ 11:46:59
URL: http://trileia.blogspot.com
Postat av: hysteria

Hej!



Vill inte alls spamma på något sätt, bara tipsa! Jag hittade hit genom din kommentar hos min syrra (novellskrivarn), såg din kommentar om retrokläder och kände igen mig på en gång! Jag vill inte heller att mina ungar ska se ut precis som jag gjorde 1979. Kika på MiniC, en alldeles ny barnkollektion, sydd i begränsad upplaga. Kanske du hittar något du gillar, i så fall kan du säga till mig eller skriva på deras hemsida att du vill handla!



index" rel="nofollow">http://www.capricollection.com/?ref=kollindex



Tack för mig!

2008-08-08 @ 11:53:02
URL: http://closethysteria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0