Sikte mot hösten

2008-08-09 | 23:03:24 | Kategori: Mode, stil & shopping | 1 kommentarer
Jakten på diverse garderobsutfyllnad inför hösten pågår fortfarande (!)
Att jag nu sitter med graviditetskilon på 15kg plus gör ju inte saken lättare.
Men jag är fruktansvärt inställd på att komma i gång med både träning och kost så fort bebisen sagt "hej".
Sist lyckades jag gå ner mina kilon och hoppas även att det ska gå rätt så smärtfritt även denna gången.
Det är dock svårt att förutspå hur lång tid det kommer ta innan jag når min idealvikt, man ska ju skynda långsamt :) 
I vilket fall så får jag därför hålla mig till att beställa hem mysiga koftor som jag kan ha nytta av i höst och vinter.
Hittade denna ponchon på H&M´s webshop, perfekt för en höstpromenad!

.
Postat av: Johanna

Hej, hittade hit via FL - här kommer jag nog kika in fler ggr :) Jättesöt kofta, hur mkt kostar den?

2008-08-10 @ 08:39:02
URL: http://ioana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0