Stackars prinsen!

2008-08-10 | 23:06:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Som jag nämnde tidigare idag är Viktor fortfarande dålig.
Wilma o jag åkte till mina föräldrar för en bit mat, syrran stod för matlagningen idag och det var riktigt gott!
Väl hemma igen så berättade Viktor att han ringt Sjukvårdsupplysningen pga. nya upptäckter angående halsonten (ingen ingående information ges, hehe!)  
Han ombedes åka till akuten och fick en tid nu kl. 23.00.
Eftersom jag i dagsläget inte bör köra bil och ej heller Viktor så fick stackars pappa ställa upp. Dom åkte precis i väg.
Har tagit mig en kopp the nu och ska snart krypa till kojs.

Nu har jag i alla fall fått tummen ur med en beställning hos H&M. Det blir bara Wilma som får lite nytt som är bra att ha på dagis. Tänkte fotografera plaggen när dom väl anlänt men följande blev det:

- En röd topp med puffärm
- En grovstickad cardigan/kofta i benvitt
- En blus med lite krås i ljus gammelrosa
- 2-pack strumpbyxor (mörkgråa, grårandiga)
- En mössa i benvitt med prickar
- Rosa stövlar (Ugg´s look-a-like, som jag visade i ett inlägg för några dagar sedan)


Vill inte köpa någonting till mig själv utan får sedan ta en shoppingrunda "live" som belöning vid eventuell (dock behövligt) viktnedgång!
Nu närmar det sig läggdags.... Godnatt gott folk!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0