Något sagolikt!

2008-08-11 | 23:18:26 | Kategori: Festligheter | 4 kommentarer




I dag är det exakt ett år sedan Viktor och jag gifte oss.
Vi hade ett borgeligt bröllop vid Aluddens Strand i Lerum.
En röd matta rullades ut för att bilda en "altargång" mellan dom
vita trästolarna och dom blomsterprydda pelarna.
Ingångsmarschen "Brudmarsch till Per och Anna"
spelades på fioler och gitarr, mina kusiner sjöng.

Bröllopsfesten ägde senare rum på den intill liggande restaurangen Aludden Providôre.
 Festen varade lååångt in på natten och sedan tog Viktor och jag taxi in till Göteborg där två nätter i svit väntade. Bröllopsresan gick till storstaden Barcelona där vi hade ytterligare en vecka bara för oss själva. Underbart för småbarnsföräldrar vill jag lova!

Varje gång jag tittar på bröllopsbilderna som finns på datorn så drömmer jag mig tillbaka till en av dom mest underbara dagarna i mitt liv. Dessutom kan jag tittat på bilderna om och om igen, frågan är om jag någonsin kommer att tröttna?!


Nedan har jag valt ut några favoriter bland dom tusentals bilder vi har.
Klicka på miniatyrbilderna för att se dom i större format.

Vigselförrättare: Märit Bergendahl
Brudtärnor: Jessica (syster) och Camilla
Brudnäbb: Dottern Wilma (då 1½ år)
Marshalkar: Richard och Olle Boman
Med på bilderna är också min nervöse far Janne
och smokingklädde bror Jesper.

Så nu hoppas jag att vi kommer fortsätta leva lyckliga i alla våra da´r :)


 



   
  




  
.
Postat av: Missy Sweden

Otroligt fina bilder. Kul att hitta någon som bor i trakterna.



Happy brölopsdag

2008-08-11 @ 23:35:52
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: Trileia

Vilka fina bilder! Grattis på ettårsdagen!

2008-08-11 @ 23:59:19
URL: http://trileia.blogspot.com
Postat av: Bella

Grattis och vilka härliga bilder! Ser verkligen ut som om det var en underbar dag. Du var riktigt vacker=) Super fin klänning!

2008-08-12 @ 07:20:23
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: millan

verkligen härliga och fina bilder!!!!

2008-08-25 @ 20:40:11
URL: http://jarmilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0