Väntan, väntan...denna eviga väntan!

2008-08-14 | 21:15:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag är det tjugonio dagar kvar till beräknad förlossning. Som jag nämnt tidigare känns det som om den lill* kommer komma lite tidigare men så slogs jag av tanken av att det kanske blir precis tvärtom, två veckor över tiden eller något annat mardrömslikt! Wilma föddes en dag över tiden, lagom med andra ord :)

Viktor ligger fortfarande sjuk, dock på bättringsvägen. Firandet av våran bröllopsdag lös med sin frånvaro men vi får ta igen det vid ett senare tillfälle... Bestämma en ersättningsdag :)

Denna veckan har jag skolat in Wilma på det nya dagiset. Trots att den gamla prästgården, där dagiset håller till, ligger rakt över gatan känns det världens projekt att ta sig dit...vaggandes, långsamt, långsamt! Funderar bara på vart jag ska få mina krafter ifrån för inskolningen fortsätter även nästa vecka.
Ja ja, det återstår och se!
Ska ta mig en kopp the nu och sedan är det läggdags!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0