Woopaaa

2008-08-10 | 23:54:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Viktor kom precis hem från Alingsås Lasarett med penicillin, som väntat.
Läkaren sa att han hade en väldigt krafig infektion och blodvärdet som normalt sett bör ligga på max 8, Viktor hade FEMTIOSJU!
Rääätt krafig infektion med andra ord, stackarn!

Ändå ringde jag till vårdcentralen för ca en månad sedan eftersom vi i familjen då haft halsont från och till under en månads tid. Sjuksköterskan sa då att vi skulle avvakta. Ska ta mig ett "snack" med dom på vårdcentralen i morgon, få ut lite graviditetsaggressioner :)


Nä, nu är det verkligen läggdags. Det sa jag för några timmar sedan också men vi ska upp rätt tidigt i morgon. Wilma börjar ju på det nya dagiset, spännande!

Godnatt!

.
Postat av: Pyttisens mamma

Hej! Du lämnade en kommentar i min blogg ang mina halsband. Vill du se mer kan du kika på min hemsida, www.parldrommar.se, där kan man även beställa om man vill!:)

2008-08-11 @ 13:35:44
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0