Bland papper & snören

2008-12-21 | 22:26:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Snart kan jag bocka av julklappslistan. Viktors föräldrar återstår och likaså min mor.
I går var vi på julklappsrunda hela familjen. Kom dock på, så sent som nu på kvällen, att Wilma inte har annat än kläder i sina paket utöver skidorna då förstås. Inga leksaker till varken henne eller Elsa.
Så, det bör också ordnas. Om inte annat så lär hon somna mjukt av tristess på sina mjuka paket :)

I eftermiddags åkte jag i väg för att köpa lite mer julklappspapper. Självklart dök det ner en och en annan julklapp också samt en kjol till mig själv (oops) 
Det är dock inget jag erkänt för Viktor ännu, kjolen alltså :)
Kvällen har då ägnats åt att varsamt paketera in alla klappar i ett genomgående färgtema (of course!). Nu ligger paketen under granen och väntar på en klåfingrig treåring. Får se om dom får ligga orört ens en gång!

Nu ska jag surfa runt lite sen är det läggdags!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0