Dopplanering del 2

2008-12-21 | 23:00:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Efter att vi kommit hem från långsemestern i Branäs är det en månad kvar till att Elsas dop äger rum. Alltså, det är hög tid att sätta i gång med inbjudningskorten. Dopet blir dock inte lika stort som Wilmas, hon hade närmare 80 gäster (!). Beställde lite material från Panduro i början av december, men har ännu inte kommit överens med mig själv om hur inbjudningskorten ska se ut. Får ta med mig min portfölj med papper och tillbehör och sätta mig framför en brasa med förhoppningar om att inspirationen ska komma i gång.

Oavsett så hittade jag ett par supersöta skor till Elsa för en tid sedan, ett par från Baby Dior. Wilma hade ett par från Burberry men Elsas fötter är betydligt större så dom får ligga kvar i kartongen och användas som prydnad eller nåt!



Dessa söta skapelser finns även i guld och i rosa och finns att köpa på Barnborgen för 760kr. Wilmas Burberry gick lös på en tusenlapp så dessa är faktiskt liiite billigare :)
Ett bra argument tycker jag vid eventuella förhandlingar med Viktor...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0