Gravid? Nej, jag har varit på julbord!

2008-12-07 | 22:10:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åh, dessa julbord!
I går var det återigen dags för ett uppdukat bord med prinskorvar, lax, vörtbröd och annat som hör julen till. Halv sex på Aspenäs Herrgård mötte vi upp mina föräldrar, syskon plus respektive samt Viktors mamma och min mammas väninna och sällskap. Vi började med lite glögg i foajen innan vi satte oss till bords, en trappa ner. 
Julbordet på herrgården är verkligen inget att klaga på, det är nog det bästa julbord jag varit på (vi var även där förra året). Och efterrättsbordet är preeecis så stort som en gottegris kan drömma om, där hittar man allt :)

Wilma hade en ny klänning från Lego på sig, skimrande ballerina skor och svarta leggings. Elsa hade en röd klänning, vita strumpbyxor och dom minsta lackskor jag någonsin skådat. Våra döttrar var verkligen som färgglada godisar efter mamma Josefins pyntande :)
Kvä
Framåt niotiden höll Wilma på och somna så med överdrivet mätta magar så knallade vi hemåt. Promenaden gjorde nytta så man åtminstone fick bränt några bitar knäck!

Nedan, bilder från kvällen...


Syster Jessica, pappa, Wilma, Ancie och Ben.

  
1) Syster (inga kommentarer), pappa & Wilma
2) Inga kommentarer här heller :) Jessica & Pappa
3) Brodern, Lollo, Wilma och Madde.


Pappa Viktor med Elsa


Stolt morfar med en glad Wilma
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0