Heeelt slut!

2008-12-10 | 16:35:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fotografen från mammagruppen kom hit vid halv elva. Dom övriga tjejerna strömmade sedan in, totalt var det åtta bebisar här! Barnskriken avlöste varandra, vällingflaskor på värmning. På och avklädning vid fotograferingen....
Och all packning som vi mammor måste ha med oss. Vi har ett stort vardagsrum men hela golvet var täckt av prylar från åtta mammor och all rekvisita.

....Jag är helt slut!
Kusin Malin, som också var med, och jag satt i soffan med två uttröttade bebisar och lilla Wilma, lika trött hon. Vi njöt verkligen av att det bara var klockan på väggen som tickade. Så lugnt o så skönt.
Bilderna blev i alla fall kanonbra, och som sagt så återkommer jag så får jag fått cd´n.

Nu ska jag ta mig en liten vila, jag som hade tänkt o städa :(



Ovan: Så här såg det ut hemma hos oss när vi riggade fotostudio.
Fotograf Martina har intagit golvet då Linas lilla Jamie plåtas. Foto: Privat
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0