Intressant forskningsresultat

2008-12-08 | 20:43:54 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Jag läste en artikel på Expressen.se.....

"LONDON. Här är forskningsresultatet som många män redan misstänkt.
Kvinnor använder bara 30 procent av sina kläder"


Och efter en ganska snabb inventering i mitt huvud så kom jag fram till att resultatet skrämmande nog stämmer. Nu, kan jag visserligen inte använda mer än några enstaka plagg efter graviditeten, men överlag så är det nog inte mer än en tredjedel som jag använder.

Allt för många gånger har man sprungit på juveler som åkt med i en papperspåse som andas lyx. Varsamt har man hängt in den underbara skapelsen i garderoben/klädkammaren. Somliga av dom nyinköpta plaggen plockas fram vid lämpligt tillfälle, andra inte. Jag kan många gånger tycka, särskilt när det gäller skor, att dom är så fina och bara se på. Jag har flertalet skor och plagg som bara använts som prydnad.
Så kort och gott, ja forskarna har rätt. I alla fall när det gäller mig och mina vanor.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0