Jakten på klapparna

2008-12-18 | 22:15:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En regnig dag är alltid en regnig dag.
Hade ingen som helst lust att, i morse, gå dom hundra meter för att lämna Wilma på dagis. Tänkte helt seriöst behålla henne hemma för att få ligga kvar i sängen o bara dra mig (trots dom dagliga sysslorna)
Viktor lämnade henne till slut.

Efter vårat besök på BVC (Elsa är numera en 8kg´s klump) så åkte vi tillsammans med brorsan till Allum för lite julklappsshopping. Wilma stannade hos mina föräldrar, en trotsig treåring har inte i affärer att göra, särskilt inte när man ska försöka förklara att julklappar öppnas på julafton.
Fick köpt skidor till Wilma, julklapp till pappa och syrran. Lite kläder till både Elsa och Wilma. Och så slank det ner en hamburgare på Max :)
Elsa sov hela tiden i vagnen då hon var vaken i över två timmar strax innan vi åkte.
Men, nu återstår klapparna till mamma och Viktors föräldrar. Bror min har nog varit tillräckligt snäll i år, så han ska också få en klapp. Vet dock inte vad ännu.

Viktor o jag har bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra i år, bättre o lägga kulorna på huset tycker vi. Känner dock lite besvikenhet, jag gillar ju paket :)
Jag ska i alla fall köpa något till honom från Elsa och Wilma, det är ju inte "olagligt"!

Nu är det läggdags, i morgon ska vi på restaurang med jobbet (en bonus man har även fast man är mammaledig, hehe)
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0