Oops...

2008-12-12 | 15:34:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag va som ett vrak när jag vaknade i morse. Av någon anledning har Wilma sprungit upp o ner under 4-5 gånger i natt. Sömnen, den lilla man fick, blir ju inte direkt sammanhängande.
Trots det stod jag utanför entrén till gymmet klockan HALV TIO för att möta Lina. Entusiasmen för träning har väl varit högre men vi körde på så gott vi kunde ändå, lite kondition och sedan träning för benmusklerna. Belönade oss själva med varsin mosad banan.

Hem för en kopp kaffe, in i duschen, på med "ansiktet" och vidare till frisören.
En tanke flög förbi i går "jag ska klippa lugg", ringde och bokade en tid och som tur var hade min frisör ett återbud idag. Tog faktiskt bilen, trots gångavstånd, och tänkte på vägen "vad ger jag mig in på?".
Jag blundade under hela klippningen men förklarade i alla fall varför, haha.
Och, Voila!

En lugg i ögonbrynshöjd!

Hela utseendet förändrades på några klipp. Känner mig rätt nöjd men har ännu inte kommit fram till om det är min grej. Återstår att se med andra ord.
Tog sedan en fika/lunch med Milla på närliggande Delikatessen.

Får väl erkänna att jag i princip tillbringat varannan minut framför spegeln sedan jag kom hem.
Är detta jag?

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0